22 Nisan 2013 Pazartesi

Fırlama Laflar!..(32)


“Sevdiğim adam hımm;
Ben birini sevdiysem eğer, onu herkesten ayrı tutmuşumdur zaten, o hep en üsttedir daha kıymetlidir benim için, çok değer veririm o incinmesin diye fedakar bir insan olabilirim, yeri gelir kendimi hiç düşünmeden onu düşünürüm, kıyamam ona (bakmaya - dokunmaya - öpmeye - üzmeye – kızmaya), ne bilim onun canı benim canımdır, o üzülürse ben mutlu olamam ki, kıskanırım mesela onu ben sevdiğim adamı paylaşamam birinin onun adını söylemesi beni katil edebilir, şebeklik yaparım ona ansızın sürprizler yaparım, öperek uyandırırım sabahları, sonra sarılırım sıkıca onun o uykulu hali her şeye bedeldir çünkü.
 Sonra kahvaltı hazırlarım ona ellerimle yediririm benim sevdiğim ilgiyi hak eder. Sonra kıyafetlerini ben seçerim bak aşkım bu çok yakıştı der sarılıp öperim saçlarını karıştırırım sinir olur ve sinirliyken çok tatlı olur, beraber dışarı çıkarız herkese inat elini tutarım sakınmam onu sahiplenmekten o benim çünkü.
Sadece bana ait. Onunlayken kimse umurumda olmaz bu bir gerçek beraber alış verişe gideriz, ben kıyafet denerim; mesela sırf güzel olduğu için kötü der başkası bakmasın diye çılgınlıklar yaparız beraber, kim umurumuzdaki beraberken.
Sonra beraber tatlı yaparız, ben ya da o ne fark eder birine mesaj atsa tr iplere gireriz, beraber film izleriz daha yarısı olmadan uyuya kalırız.
Birlikte Fener Bahçemizin maçlarını izleriz beraber içeriz.
O bana bir sürü çikolata alır.
Ağzı burnu ona benzeyen minik bir çocuk hayal ederiz, o bizim umudumuz olur, aynı hayatı paylaşırız; işte ömrümün sonuna kadar severim onu onun yanında veririm son nefesimi."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder