9 Nisan 2013 Salı

Fırlama Laflar!...(18)


“Seviyorsanız gidin konuşun. Sonra başkası gidip konuşuyor, kalıyorsunuz sap gibi, buraya gelip ağlıyorsunuz
“Eskiden (1) lirayla markete girerdim ve 2 Kola, 3 çikolata ve bir paket cipsle çıkardım. Peki şimdi. Şimdi; her tarafa kamera koymuşlar.
“Bana nasılsın diye sorma, iyim desem ne deyişecek? Sevinecek  misin üzülücekmisin, bana nerdesin diye sorma. Cehennemin en dibindeyim desem gelicekmisin ?
“Gençlerin %70’i bel ağrısı ve uykusuzluk çekiyor. geri kalanının bilgisayarı yok.
“Sevmek mi daha zor? Alışmak mı? deseler.. Sabah erken uyanmak derim.
“Offf bune; saatte 150 arkadaş istek geliyor 
“Gavurlar tatlı yapsın adını profetorol  waffle desin, bizimkiler tatlı yapsın sütlü Nuriye, çikolatalı Kezban, vanilyalı Fikriye ...
“Uzun mesajlar kadar güzeli var mı ya. Hele sevdiğinden gelirse. Al sonsuza kadar sakla, sürekli aç oku. Çok istedim şimdi bak.
“Aynı tişörtü giyebileceğimiz sevgili? Yok mu? Hiç mi? Peki.
“SLM canlarım BİZİM KÖY ve BİZİM ŞEHİR i beğen 50 bin yap sayfanın devam etmesini sağla boş durmak kula göre deyil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder