14 Nisan 2013 Pazar

Fırlama Laflar!..(26)


mışş yazık yaa artık onları eğitme zamanı geldi”
“Sevdiğin de, kusur bulamıyorsun.
 “Hiçbir şeyini unutmayacam hele de gözlerini
“Güzel şarkıların bitmesine izin vermeden tekrar tekrar başa sarmak
“Çok namussuzsun bahsetme bana bizden.
“Yerin kulağı vardır, benimde kulağım var, ben yer miyim? yemeeeem!!
“Gittiğin günden beri ben kendimle boğuşuyorum sen ise başka dudaklarda arıyorsun benim yokluğumu
“Sarıldığın insan sevdiğin kişiyse; tüm dünyayı kucaklamış olursun
“Artık zannedersem kalbi kadar bir yanı genişti 
“Canımı fazla yaktın yarın hiç yok sanıp ta. “
“Artık kalbin cennet olsa bahçelerine girmem.
“Film izliyosunuz dur, ağlamaklı bir yer gelir, gözlerin dolar ve arkadaşın ‘ağlıyon mu la..’”
“Kendine yeni bir yol çizebilmek için. Bazı insanların üzerine çizmek zorundasın !
“Senin çelme taktığın yerden başlıyorum hayata. Varsın yara içinde kalsın dizlerim . Yüreğim kadar "Acımaz "nasıl olsa
“Artık vazgeçtiklerim. kadar. ÖZGÜRSÜN. Anlata bildim mi ?”
“Beni anlamaya çalışma dinle ve uygula “
“Bir gün başkaları gibi olmadığımı anlayacaksın ama o gün bir başkası olacak .
“Şüpesiz ki allah her şeyi bilir tabi seni nasıl sevdiğimi de 
“Aslında tek sorun ne biliyormusun. senin gibi bir piç 'e aşk olmamdı.
“Parfüme falan gerek duymazdı annem... Doğuştan cennet kokardı zaten...
“Şuana kadar keybettiklerim bilinki kurtulduklarımdır
“Şimdi herkes kendine bir daire çizsin ve kendi çapında eğlensin!
“Benim tövbe edip bıraktığımı, millet dua edip arar olmuş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder