17 Nisan 2013 Çarşamba

Fırlama Laflar!...(29)


“Ajda Pekkan' a kendinden küçük sevgilisi var diye laf ediyorlarmış, kadın ne yapsın yaşıtlarının hepsi öldü.”
“Sana yavşayan tüm kızların kulağına fısılda; ''Meleğim Duyarsa Dünyanı Siker !'' diye...”
“Aşık olduğum kişinin takımı farklı olmalı ki, tek kavga nedenimiz bu olsun.”
“En büyük kavgamız ; Yastık savaşımız olsun mesela .”
“Ögrenciye ev vermeyen insanların büyük bir çoğunluğu, otobüste ve metro büste öğrencilerin kendilerine yer vermesini beklemektedir.”
“Her gece içtiğim o tekel şişe lerini tek tek götüne soksan gene bilemezdin çektiğim o acıyı”
“Kökle buna geçecem ekle yada dürt ben eklerim anında onay”
“Söylenen başka yaşanan başka bir daha sevmek için heves mi kaldı”
“Sevmiyorsan ayrılacaksın aldatmak gibi bir şerefsizlik yapmana gerek yok”
“Gerçekten sevenler rahatsız etmeyecek kadar uzakta, güven verecek kadar yakındadır”
“Bu saat ten sonra sen benim anca mazim deki bir anının sonundaki nokta olursun”
“Anamın duası babamın gölgesi yeter”
“Yeni doğan bebeğin dişleri olmaz ki ya of bütün salaklar beni buluyo” “Yorum atan silinir beğen geç”
“Senin de benim gibi sol tarafın yanıyor mu”
“Mutsuzum. Çünkü; kalbimdeki insan yanımda değil..”
“Kızgınlıklar özür dileyince değil özleyince geçer.”
“Çabuk özle. Terazi: Anlayışlıdır terazi pek dır dır etmez, ama konuşursa ortalık karışır. buda tehlike yani .”
“Beni yaşarsan tanırsın yoksa anlatamam.”
“Yalnızlık henüz bebek qünden qüne büyüyecek !”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder