4 Nisan 2013 Perşembe

Fırlama Laflar!..(13)


“Ne Sinema, Ne Tiyatro, Ne De İstanbul\'da Bir Gece. En Büyük Fenerbahçe”
“O güzel gözlerine bakıp seni seviyorum demek isterdim ama boğulmak tan korkuyorum
“Maç günleri twitterı kapayın ya. Valla bak. Çocuk 12 yaşın da. Yazdıklarına bakıyorum koskoca adamlara fenerli diye ölüm tehdidi savuruyor”
“Elimden tutmasını bilenin yüreğini taşırım...
“Limon ektim taşa, nişanım kaldı kışa, Hastaneler doldu taştı. Mezarlık da yer kalmadı. Fenerbahçe erkekleri, ne kafalar gözler yardı..”
“İnsanlar yaptığınız iyilikleri unutmakta adeta bir dünya markası.
“Sizi bilmiyorum ama ben pişmanlık duyan, utanabilen insanları çok seviyorum. Pişkinlik ne kadar ucuzsa, utanç o kadar değerlidir çünkü.
“Sen Beni yeter ki bulmak iste , her yer de bulursun ... eğer ßulamazsan gözlerini kapat bi düşün, düşlerin de bulursun beni .. eğer düşün de bulamazsaη panikleme , ağla göz yaşların da bulursun beni ... olur da ağlayamazsan üzülмe , aynaya bak görürsün beni ... göremezsen telaş yapma , elini Kalbine koy her kalp atışında bulursun beni ... eğer ... kalbin atmıyorsa üzülмe , kafana takma ... o zaman öbür dünyada ben bulurum Seni ..
“Ufak Bir Hatırlatma;
Yara Bandı, Kalbe Yapışmıyor...!
“Vazgeçemez sanma;

“Unmadığın anda "S i l e r i m" kapımda polis, yanımda ambulans, üzerimde gazete kağıtları ve elimde bir not.

"Öyle Değil Böyle Gidilir." Tıp okuyacak biri sinen den coğrafya dersi verilir ki.
“Hastayı kaybettik ama üzülmeyin, Dağlar denize paralel”
“Esir olacağım yer " Kal'b'inse “
“Özgürlüğün canı cehenneme.”
“Kabul ediyorum! 
En büyük hatam, yüzüme gülen herkesi kendim gibi sanmamdı.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder