1 Nisan 2013 Pazartesi

Fırlama Laflar!..(8)


“Bir ilişkiyi kurtarmak için, önce sabır, sonra zeka, bir avuç tuz, 5 gram zencefil, yarım limon okumaya devam mı ? Tuzda bırakırsın dile düşünmüştüm. Baharat lezzet katar.”
“Mutluluğun tarifi: macit+karam+face=mutluluk
“Şu an seller akıp gidiyor, keş ke sen de kalbim den öyle gitsen....
“Mahalle kavgaların da kalabalık tan elin de sopayla bir an da fırlayan abi
olmak istemişimdir.”
"Bana yalan söylediğine üzülmedim, bun dan sonra sana inanamayacağıma üzüldüm.”
“Pişmanlık kadar insana koyan bir durum yok sanırım. Gece uyumaya çalışırken kurduğum senaryolardan rahat: 3 dizi, 5 film, 10 tane de kitap çıkar."
“Biriyle uçuruma atlarken elini sakın bırakma, yoksa bir bakarsın sen yere çakılmışsın, o uçup gitmiş…Sonra burnun kırılır.” 
“Feminizm kocayı buluncaya, komünizm parayı buluncaya, ateizm uçak sallanıncaya kadardır.''
“Sevgili kaderciğim görüyorum ki mucizeler konusunda elin sıkı. Sen bilirsin tabi ; ama yani sen bu kafayla gidersen ben den çok küfür yersin..
“Saçlarınızın çabuk uzaması için, bir dilim taze zencefili blender'dan geçirin ve kaynatın. Sonra da suyu ile 15dkk masaj yapın.
“Bazen kaçmak istiyorum. Arkama bakmadan herkesten ve her şeyden kaçmak istiyorum. Sonra aklıma Müge Anlı geliyor vazgeçiyorum.
“+Senin kafan mı güzel?
-Evet genelde
+Neden? 
-Hayat. (Supernatural) 
Hocam manda söğüt dalına yuva yapmış, yavrusunu da sinek kapmış, manda ağlıyor tuvalete gidebilir miyiz ?
“En büyük başarı hiç yere düşmemek değil,
Her düşüşten sonra ayağa kalkmaktır.”
"Yine başım dönüyor, garip haller de, Neden koşarsın hala, boş hayallerde"
“Dünyaya uyumak için gelmişim.
“Milletin her yaptığını eleştirmekten kendi mallıklarınızı göremez olmuşsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder