5 Nisan 2013 Cuma

Fırlama Laflar!..(15)


“Sarhoş ayıldığı yere kadar değil, yıkıldığı yere kadar gider.Aşk'ta böyledir..”
“Hayal ettiğin yere kadar değil, hayallerinin yıkıldığı yere kadar gidersin..!”
“Ve bir Cuma vakti yine avuçlarıma üflüyorum kelimeleri…
Hıçkırıklı ‘Amin’ler dökülüyor kirpiklerim den”
“-sevgilin var mı?
-yok
-aha yaktım çıranı ben sevgilin!
-aşkım valla babam sandım
-ben abin bekle geliyorum!”
“Ey yüreğim...Sєn kasırgalara dayanmışsın, Rüzgarla mı yıkılacaksın..?

Başka çarєn yok yürєğim.. Dosta, düşmana karşı ayakta kalacaksın....
“Bu gün dayak yemiş gibiyim her tarafım agrıyoo
"Harama baş kaldırın, Başınızı kaldırıp bakmayın !"
“Bu adam var ya bu adam, bana hayatimin kıyağını yaptı, çok sağ ol kan ka 
“Umudunu yitirme !! Cebindeki son anahtar, belki de kapıyı açacaktır..”
“Bir de sabah kalktığın da sevgilin den gelen uzun ve seni mutlu edecek o mesaj var ya.. Yok valla olsa güzel olurdu
.”
“Buluşmaya gelir ken çikolata alan erkek. Söyleyeceklerim bu kadar
“Mutluluğu Bekliyorum Günlerdir Ama Trafiğe Takıldı sanırım,
Bayaa Gecikti.”
“Hiç bir erkek bir kıza boyun eğmez, hiç bir kız, hiç bir zaman bir damla GÖZ YAŞINA DEĞMEZ..
“Neymiş O Unuttukça, Ben Aşık Olacakmışım, Siktir Lan !
Senin Bildiklerin Kadar Benim Unuttuklarım Var . . !”
“Anlamlı görünen insanların anlamsız hayatları VARDIR
“HEP HAYIR DESE DE BANA HAYAT HEP HAYIRLISI DİYECEĞİM HAYATA İNAT
“Millet özen ti olmuş,
+Ne oldu lan ?
-Yol da yürüyordum,
+Eee ?
-Baktım her kes yürü yo”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder