1 Nisan 2013 Pazartesi

Fırlama Laflar!..(6)


“Alaşehir sokakların da görürsem, ikinizi arkanızdan bakar, ibneyle kah be ne yakışır derim.”
“Özgürlüğüm için aşk denilen zararlı madde den vaz gectim ...
“İnsan sevdiğini olduğu gibi sever, olması istediği gibi değil.
“Sizin O Tipsiz Dediğiniz Erkekler , Kendilerine Bakmıyorlar Ailesine Bakıyorlar .”
“Ben kinci biri değilim. Sadece canımı acıtan insanların, hiçbir şey olmamış gibi hayatlarına devam etmelerini istemiyorum.
“Yalnızlık iyidir...

“En azından "bana ne zaman kazık atacak?" düşüncesi yok”
“İtiraf ettim kendime meğer seviyormuşum diye...Sonra güldüm çocuk musun kızım diye....
“Bazen iyi şeyler biter ki daha iyileri başlayabilsin “
“Öpüşürken Çekip Facebook'a Attığınız Fotoğraflara Baktık ,
Şimdi Gerdek Geceniz deki Videoları Bekliyoruz . “
“Benim Kalbimi Kırmak Suya Yazı Yazmak Kadar, Gönlümü Almak İse Güneşe Dokunmak Kadar Zordur. Sen Suya Yazı Yazmayı Başardın, Şimdi Güneşin Batmasını Bekle.
“Hani biz bize yeter dik ...
“İnsanların onu seven değer veren ve çocukça saçmalaya bildiği arkadaşları varken hayat çok güzel”
“Mutsuz Olunca Müziğe Sığınan İnsanlar Var 
He İşte Onlardan Kimseye Zarar Gelmez . . !”
“SEVİLMEDEN SEVMEK YUDUM YUDUM ÖLMEKTİR..!!!!
“Evlenmekten korkmayın.eşiniz iyiyse mutlu olursunuz.kötüyse de filozof.
“Elbet Yüzümüz Güler , Kaderimiz Bir Gülsün Hele . . !”
“Evlilik davaya benzer. Mutlaka memnun olmayan bir taraf vardır.
“Bütün Orospu Çocukları Aynı Dilde Terk Eder ,
'Sen Daha İyilerine Layıksın'”
“Uçurum dan düşerken tutunacak dalım olsa, ölmek ten değil seni kırmak dan korkarım
“Rüzgar ne kadar sert eserse essin kayadan alıp götüreceği sadece tozudur
“Kardeşlerim var benim, onlar için her şeyi yapabileceğim arkadaşlarım.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder