27 Nisan 2013 Cumartesi

Fırlama Laflar!..(34)


“Sonu belli olmayan bir yoldur hayat...Önüne ne zaman,neyin çıkacağını bilemezsin..
Bazen bir şeyler alır götürür sen den, tutamazın...”
Bazen de hayatın getirdiklerinden kaçmak istersin, Ama kaçamazsın !!!!!
Böyledir hayat, Bir türlü anlayamazsın.Ve bir gerçek vardır
ACIYI" Tatmadan , "MUTLULUĞU" Bulamazsın...
“Hayat hep sevdiklerinle güzel mutlulukta sevilmekte onlarla güzel
“Bir muammadır AŞK; Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, AŞK...
“Doğru insanı arayıp durmuş herkes yanılmamak için... Kimse uğraşmamış doğru insan olmak için ...
''Bir yer de bir acı varsa; ama öyle ciğerden gerçek bir acı işte oraya rahmet yağar. Hiç bir acı çektirenin yanına kalmaz. Bilerek  isteyerek sorumsuzca mutsuz eden muhakkak mutsuz olur. Gerçekten içi yanan gerçekten yakanı bir sözüyle altüst edebilir edilen ah'lar bir zaman sonra tutar. Çektirilen acı hava da asılı kalmaz.  Çektirenin başına düşer. ALLAHIM kimseyi zalim etmesin,  kim acı çektiyse çektirenin akıbetini de görmek nasip  etsin''
“Ve ALLAH yeniden başlayanların yardımcısıdır...
“İnsan için en büyük kuvvet,
kendisini olduğu gibi görebilmektir.”
“Gönül; bir gün olur, Seni gönlünü alana ulaştırır...
Can; bir Gün olur, Seni Sevgiliye ulaştırır.
Sen de der din eteğini elden bırakma,
Çünkü o dert, bir gün olur, Seni dermana ulaştırır.”
“Yıl olmuş 2013 hala oyun istekleri geliyor
“Erkeğin orospusu olur mu lan? Her önüne gelen kıza yavşayan, bir kaç gün konuş tu diye gidip ona teklif eden, her kızın fotoğrafını beğenen, bir kız için sana ölürüm deyip de, ikinci gün başka kızlarla takılan, on dakikalık bir zevk için namuslu kızdan türlü türlü bahanelerle ayrılan fakat işi bittikten sonra o kıza geri dönmek için kıvıran erkekler var bu dünya da. O zaman erkeğin de orospusu var arkadaş.  Ben yazdım lan beğenin “
“Bu güne de Sevgilisiz gireceğiz diyen yavşak !!!

her günü annesiz - babasız geçirenler napsın?..”
 “Nurcan var ya Nurcan tam sohbetin ortasın da çıkıyor öldür cem seni kanka  seninle kankalaşmak başkaa 
“Nurcan babasından aradı benii kanka baban gelecek kapat lan sonra ikimizde dayak yices anamın telini verirmiyimmki kanka zaten annemin tel ..
“Kahrolsun psikolojisi düzgün insanlar Yaşasın tam bağımsız ruh hastaları.
“Çıkıyom diyor niye diyoz, cevap vermiyor arkadaş ofofpof
“Onun uykusu gelir, senin de yalancıktan uykun gelir. O hastalanır, senin canın yanar. O bir şeye çok sevinir, sen on dan daha çok sevinirsin. O bir şarkıyı çok sever, sen artık o şarkıyı ezbere bilir hale gelirsin. Aç değilsindir, o ısrar ettiği için bir şeyler yersin. Bir şeyi çok istersin, o istemediği için vazgeçersin. Çünkü o senin en değerlin dir,çünkü sen onu her şeyden çok seversin.
- Anan anam olsun mu?
+ Niye senin anan yok mu ?”
“Sen mesaj atmazsın ama Turkcell atar. Havan kime olum”
“Yaşadığın yeri cennet yapmadığın müddetçe kaçtığın her yer cehennemdir
“Kardeşim diyip de yavşayan insandan ne beklersin.?
“Her şey güzel de ben sinirlenince hemen ağlayan, moralim bozulunca da müziğe sığınan biriyim bunu ne yapa caz ?
“Arkadaşlar boş boş selam vermeyin show isteyen ödeme yapa cam desin onun dışındakilerle sohbet etmiyorum
“+ Selam Vermek Sünnet
+ Almak İse Farzdır Desem
+ Kaç Kişi Selamımızı Alır
+ Esselamu Aleykum inşa ALLAH.”
“Düşünsenize yazın plajlarda geyikli bikiniler, TÖVBESTAĞFURULLAH.
“Bazen beklemek, koşmaktan bile yorucu..
“BİRİ DE DEMİYOR Kİ GEL BANKA SOYALIM.
“Zor geliyor bir daha olma cağına alışmak ..
“Bence göbek üstünden bacakların fotosunu çekme mevsimi gelmeli artık.
“Artık günaydın yok , sarılmak yok, koklamak yok, özlemek yok, bağlanmak yok, dizinde uyumak yok, tatlı rüyalar yok, iyi geçen geceler yok, tartışma yok, barışma yok, yüzümde aptalca bir gülümseme yok, affetmek yok, sevmek yok, beklemek yok, merak etmek yok, bitmesinden korkmak yok, düşünmek yok, hayal kurmak yok, mesajlaşarak uyuya kalmak bile yok..
“Kızıım sen erkek kuaförüne gitsen ''hoş geldin abi saç sakal mı?'' diye karşılanırsın hala gelmiş bur da kraliçe elizabeth tr ipleri atı yosun
“Nasıl da acı çekmiştim günlerce. Sen bilmedin, bilemezsin de. 
Her yağmur yağdığın da insanlar evlerine kaçardı, ben her yağmur yağdığın da evden kaçardım. Bu benim ağlama oyunumdu. Göz yaşları belli olmuyordu yağmur da. Zavallılığımı hissetmelerini istemezdim; çünkü bilirsin yenilgiyi hiç sevmem.
Ama yenildim... 
Şimdi bitmesini bekliyorum. Beni ben den alan şeyin bitmesini.. Şimdiye kadar hiç kimsenin omuzlarını ıslatmadım ağlayarak ve hiç kimse de ağlamak için benim omuzlarımı seçmedi zaten. Sevmedim insanları sevemedim. Sevmek zor geldi.Sevdiğim de bağlandım.Bağlandığım da bırakamadım. Kendimi bıraktım, sevdiğimi bırakamadım."
“Hadi kalbin delikti aşkımı taşıyamadın,
Peki verdiğim sevgiyi nerene soktun..?”
“Millet o ses Türkiye’de evlenme teklifi eder biz hala '' na ber nasılsın"
“Ben almamıştım hiç ben den başka bir soluk ..
“Beynine biraz iyi davran, belli ki çok darbe yemiş.
“Kahpelik bedenen olmasa da hep içinde huydu!
“Beni önemsediğini söyleyen herkes, gitti.
“Aşk acısıymış. Seni hiç kola içerken güldürdüler mi ?
“Uzak durmam gerek. Beni mutsuz edenler den, hayallerime engel olanlardan, negatif insanlardan.
“Ah coğrafya, neden coğrafyasın sen 
“Biri gelsin, hiç gitmesin.
“+ Anne
- Efen dim .
+ Kola içiyordum da,
- Afiyet olsun yavrum.
+ Halıya dökül dü !
- Zıkkım iç...”
“En zor şey; sevdiğin kişinin başkasını sevmesini izlemektir...
“Madde 1: Her şeye rağmen gül.
Madde 2: Ölümüne sev.
Madde 3: Onu aldatma.
Madde 4: O seni aldatırsa madde 1'i hatırla.”
“Olması gereken şeylerin adını iyilik koymuşlar
“Mutsuz olduğum da ‘Seni üzenin ağzına sıçarım’ diyen biri arıyorum, ama hep ‘Olsun geçer’ diyorlar.
“Aşk'a boy, kilo, yaş, hiç bir şey engel değildir.
“15 yaşın da süt dişlerini kaybetmen lazım, kızlığını değil.
“Sevgili dediğin koluna değil, yüreğine yakışmalı..
Ve öyle gelip geçici bir heves değil,
Sonsuza dek nefesin olmalı...”
“Er geç o silmeye kıyamadığın mesajları da siliyorsun.
“Tek isteğim; insanların ilk tanıdığım gün gibi kalmaları ..
“Allah aşkına o direği kim koydu oraya!
“Bir an da git sonra geri dön seni seviyorum de kolay mı? Sence bu kadar.
“Seninle yaşlanacak biriyle hayat kur;
seni yaşlandıracak olanla değil. . .”
“Hem ekliyor, hem de kimsin diyor.
la ne tür malsınız? “
“Olduğu Kadar Olmadığı ‘Kader’.
“Hoşlandığınız kişinin '.d.d' diye güldüğünü bir düşünün.......

“İki yeni yabancı dost olur mu sence birbirine? Beni sen den azat et, belki severim yerine. Evli evine, köylü köyüneee..
“Sarılmak neden güzeldir bilir misin.?
Çünkü sağ tarafta kalp yoktur. Ve orası hep boştur. 
Sarılınca sağ tarafını O'nun kalbi doldurur.
İşte bunun için güzeldir...”
“Bu böyledir; menfaati bitenin, muhabbeti de biter.
“Yaz geliyorlar dediler. Yazdım gelmedi mk,”
“Babam heyecan dan sürekli kanalı değiştiriyor, ev de 1 tur atıp geri kanalı açıyor..”
“Bunca yılık hayatım da emin olabildiğim tek bir şey var. İnsanlar güçlü olanı asla sevmezler.
“5 dakika sesini duyarsın 23 saat 55 dakika mutlu olursun
“Elimi tutana değil, sözünü tutana hastayım..
“Olur ya bazen kimseyi onun yerine koyamazsınız,
Çünkü bir tek o yakışıyor oraya, başka bir kalbi kabullenmez kalbiniz.
Bazen çok seversiniz.
İsminizin alt alta yazılışı bile mutlu eder sizi, o duygu çok farklıdır, o güldüğünde kalbiniz ısınıyorsa çok farklıdır.”
 “Eğer ara da bir çocukluk etmeyeceksen, Büyümenin bir anlamı yok”
“Ya unuttum ya vazgeçtim, bilmiyorum.
O top direkten dönmemeliydi mk.
“Ne düşünüyorsun ? diye sorar ; Ben de seni derim  oda güler “
“Yaşayan insanların hakkın da düşündüklerini düşünürsen, yaşayamazsın.
“O' Başkasına Gidecekse Bırak Gitsin..
Kendini Kaybetsin..
Bir gün Geri Dönerse Sakın Affetme.!
Yaşarken Ölmeyi O'da Öğrensin..!”
“Merhaba bunu okuyan, yalnız olduğunu biliyorum sadece yüzüne vurmak istedim.
“Her kesin sımsıkı sarılmak istediği bir insan, deli gibi gitmek istediği bir şehir, için de kaybolmak istediği bir kitap vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder