13 Nisan 2013 Cumartesi

Fırlama Laflar!..(24)


“Evet, ben eleştiririm. Ama maddi durumu kötü olanı değil, iyi olduğu halde saçma sapan şeylere para harcayanı eleştiririm. Erkeklerle yakın olanı değil, yavşayanı eleştiririm. Dışlananı değil, dışlayanı eleştiririm. Çok konuşanı değil, boş konuşanı eleştiririm. Evet, ben de mükemmel değilim, siz de. Ama en azından elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Siz de beni eleştirin, ama boş değil, haklı olduğunuz “yerde.
“Önce sela okunuyo
Sonra benim adım..”

“Dayanabilir misin? “
“Beni bırak kendi halime kendi yalnız dünyamda, ben sensiz daha iyiyim bildiğin her anlamda..
“Kim istemezki gecenin köründe uyandırılıp çık cama özledim deyip aptalca bakışmayı..
“Birileri o kadar mutlu ki, sanki benim hakkımdan yiyorlar.
“Beni baskalarina birakma,görürsen dayanamazsin.
“Çocukken çok güzeldi, ayrımcılık yoktu. Hepimiz gerizekalıydık:
“Başkalarıyla konuşarak bana acı çektiremezsin, beni kaybedersin.
“Şöyle de bi gerçek var ; insanın sevgilisi yokken sms yapası bile gelmiyor.
“Oturmuş kara kara sevgilim annemle nasıl tanıştıracağımı düsünürken sevgilim olmadgnı fark ettim. Bi rahatlama geldi ki anlatamam
“Alıştım ben sana, her yerde sen varsın
“Hayat keşkelerle geçiyor.

''Keşke yanımda olsaydın gibi.''
“+seviyorum ölüyorum 
-hehe tamam sonra yazcam ben sana .”
“Sabahın 8inde parkta sevgilisiyle kolkola sarmaş dolas yapmayın lan. gidin yatın uyuyun olan var olmayan sırf barış için istiyorum yoksa cokta tınn
''Eqer birini mutsuz aqnında qüldürmeyi başaran biri varsa herkesten ve herşeyden daha deqerlidir'' 
“İlk benle şakalaşmıytı o ilk ben Sevmistim onu ilk ben bukadar anlamlı bakmıştım onu qözlerine ilk ben arkadaş olmuştum onla,ilk ben Sevmiştim onu, ilk ben hiSSettim ona karşi bişeyler şimdi bu etrafındaki kızlar ne ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder